lørdag 9. november 2013

Mer av hytta

Hei på dere.
Litt stille her om dagen men sliter litt med helsa. 

Tenkte jeg skulle vise dere noen bilder fra hytta.
kall det gjerne kontraster.
For malingen har gulnet, så her bli kontrasten gul/hvit.
Der kan du se hva som skjer hvis du ikke er så nøye med malingen.


Ingen tvil om hvor jeg har malt.
Moro å male når man ser forskjell. 

 Stua begynner også å bli ferdig, eller den er vel ferdig nå tenker jeg.
Borti kroken her kommer antageligvis en sofa. Men vi måtte kaste sofaen som sto der,
trenger sikkert ikke forklare hvorfor når dere ser hvor gulnet det var. 
(den luktet ikke godt).

Også her har vi waxet gulvene. 
Fargen på veggen heter silverpil fra Beckers.

Mitt neste prosjekt på hytta blir vel å male ferdig kjøkken taket
og trekke om stolene til spisestuen =)

Elin 

3 kommentarer:

  1. Ikke lett å male tak. Jeg vasket en gang hos ei der det
    hadde blitt røkt i mange år uten vasking. Var litt av en jobb å
    få de takene slik noen lunde ja. Brukte flere flasker jiff.
    I dag har vi vasket taket på kjøkkenet for å male
    det ferdig. Har stått uferdig i et år nå, då det må bli
    ferdig snart. Men takmaling er alt for tøft for mine armer og nakke.
    Nå får jeg sikkert hjelp av min kjære en ettermiddag over helga.
    Ønsker deg god bedring og en god kveld :)

    SvarSlett
  2. vi har vasket med en veldig veldig sterk såpe man ikke får tak i i butikkene, men min bror kom over det på jobben. Da drypper det gule dråper ned fra taket. må ha maske og hele pakka når man driver med dette. Viktig med god vask så ikke gulfargen slår igjennom igjen.
    Lykke til med takmalingen :D Mest moro når det ferdig

    SvarSlett
  3. Helt enig med deg - mest moro når det er ferdig.
    Men fint blir det.
    Lykke til med resten.

    SvarSlett