mandag 4. november 2013

etterlengtet loppisfunn

Hei på dere.

Det skulle være loppis i nærområdet i helgen, hadde ikke fått det med meg før jeg så en plakat på matbutikken. Var ikke innom lørdagen for da var vi jo på hytta.
Men reiste innom søndag, var der til åpningstiden. Fortsatt mye fint igjen.
Og det fine var: Betal 50 og fyll en pose.

jeg har lenge ønsket meg en gammel koffert.
og det lykkes jeg i å finne nå.
Beklager litt snåle bilder!
Den har fått plass oppå vitrineskapet i stua.

Herlig slitt. Den fikk seg en vask med vann men luktet ikke noe spesielt av den.
Fint er det!
Henger også på en tags med et navn og et lokalt stedsnavn, antageligvis eieren av 
kofferten
  
Fant også flere søte asjetter til å lage stettfat med


Denne tenkte jeg å bruke til lys

Samme serien som noen asjetter jeg har kjøpt før på loppis

Søtt og koselig, dette blir 3 etasjer

Brukte tilsammen 90kroner.
Mannen som solgte meg kofferten skulle ha 
lattlige 40kroner for den!
KUPP


Ønsker alle en fin dag :)
Elin

6 kommentarer:

  1. Det var superkupp på den kofferten ja! Herlig å gjøre slike kupp :) mye anna fint du fant også :)

    SvarSlett
  2. Kjempekul koffert. Gøy når man finner noe man har hatt lyst på lenge.
    Blir sikkert fine stettfat også.
    Vennlig hilsen Marit

    SvarSlett
  3. Heldigen :-) Skulle gjerne hatt en sånn!
    Får aldri med meg loppemarked, enten opptatt eller treg i avtrekkeren;-)
    Charlotte

    SvarSlett
  4. Kul koffert!! Gøy å gå på loppemarked når man finner slike skatter .-) Jeg arvet en gammel koffert etter min mor; den fikk hun som tenåring under krigen og de måtte dra fra byen....en rød koffert laget av tykk hardpapp. I denne samlet hun småsaker fra jeg var liten. Ganske artig å få dette som voksen !

    SvarSlett
  5. Ja dette var mange fine og billige ting.
    Det er ekstra stas når en kan gjøre slike kupp.
    Flott koffert.
    Ha en flott dag :)

    SvarSlett
  6. wow! sånne kofferter er ikke lett å finne på loppis, der var du heldig :-)
    regner med at det var i Brandbu?....skulle vært der selv, men messa tok hele helgen .

    klem tone

    SvarSlett