mandag 28. oktober 2013

En gammel kasse med lokk brukes som pynteskap

Heisann.
Nå kommer det et interiør innlegg igjen, lenge siden sist!
Jeg har fått en gammel gul kiste/kasse av min bestemor. 
Den fikk jeg vasket i går etter at den har stått på lufting i flere uker på verandaen.
Snudde den på høykant og tenkte at, 
dette ble jo et søtt lite skap!

Og vips sto det inne i gangen og blir det første du ser når
 du kommer inn inngangsdøra våres.


Egentlig aldri likt gult, men vil liksom ikke male kassen heller
siden den er gammel og har sin sjarm. 
Lett å pynte er den også. Stettfatet skal selges på
marked så må nok finne noe annet å ha inni. 
Kanskje interiørbladene mine. 
eller en blomst som ikke trenger lys


Ønsker alle en fin kveld :)
Elin

3 kommentarer:

  1. Kult skap/kiste. Synes den var sjarmerende i gult jeg. Men jeg er jo veldig glad i gult da.
    Jeg liker at noe i interiøret bryter litt med resten enten i form av en annen farge eller i form av en annen stil.
    Dette var kult.
    Vennlig hilsen Marit

    SvarSlett
  2. Så stilig kista ble som skap. Nei, er ikke lett å overmale det som er arv og knyttes minner til, men gult er nå litt kult da :)

    SvarSlett
  3. Så smart å bruke kista som et skap!
    Jeg er heller ikke så veldig glad i gult men dette likte jeg:)
    Det hadde liksom litt industri stil over seg og det liker jeg!
    Ha en fin kveld:)
    God klem fra Reidunn

    SvarSlett