tirsdag 13. august 2013

Pynt på verandaen

Hei på dere.

Blogging om kvelden er blitt en mulighet om dagen
som jeg benytter meg av. Hehe. 

Har omrokkert litt på møblene på 
verandaen, og fikk lyst til å ha litt mer stæsj
synlig
Et gammelt melkespann med noen skrammer og hull. 
Ett fuglehus mater fra loppis - GRATIS
En gammel kjeramikkpotte jeg sprayet.
Hortensia er såå nydelig! 

Benken har jeg lyst til å male hvit.
Men husveggen er så veldig gul og da blir 
ikke det så pent. 
Vi får se hva jeg rekker og orker over før snøen kommer.

Takk for alle hyggelig kommentarer dere legger igjen!!

Elin

3 kommentarer:

  1. Koselig du har det.

    Nå er det bare å nyte resten av godværsdagene.

    :) Inger
    PS. Har en Give away gående med mye fint fra Green Gate.

    SvarSlett
  2. Så koselig pyntet på trappa :o) Jeg er også så glad i hortensia, har hatt en stående i hele sommer med massevis av blomster :o) Nå har du fått ny følger av bloggen din :o) Gleder meg til å bli kjent med den! Klem fra Nina

    SvarSlett
  3. Koselig pyntet på trappa :D

    Ha en super helg,
    Klem fra Jatte♥

    SvarSlett