fredag 30. august 2013

planlegging av julemarked 2013

Hei på dere.

I fjor var første året mitt på julemarked med eget bord.
Det gav mersmak og jeg driver å ser på hva jeg vil lage til årets marked.

Fikk Stoff og stil katalogen i posten denne uken
og der fant jeg følgene inspirasjon:
Søt lykt med vinger. tenkte også å lage andre former
også skal jeg bytte ut dette stoffet med tykt linstoff 
eller jute sekk.

Hyggelig og enkel brødkurv
her kan man variere med farger og stoffer etter
eget ønske

Har flere ting i inspirasjonsboka mi
også har jeg igjen litt fra fjorårets marked.

Det som er artig er at min bestemor skal også være med.
Hun selger strikke produkter i ull og bomull.
Hun strikker skjerf og sokker om dagen.

Vi skal kalle oss Ull og saker
Vi heter jo tross alt Ulsaker til etternavn :)

God helg kjære lesere
Elin

1 kommentar:

  1. Klart dere må hete Ull og saker det er jo helt perfekt :) og du er så kreativ og flink Elin :)

    Godt å begynne nå julemarkedene begynner jo egentlig ganske tidlig.

    God helg klem fra Monica

    SvarSlett