søndag 4. august 2013

Lurer på hva jeg skal se etter

Hei på dere

Her ruller helgen fort, og straks er det kvelden for min del. Jobben venter i morgen. 

Men på Lena der hvor jeg jobber er det hele 3 bruktbutiker og i tillegg kjører jeg forbi en på veien. Litt usikker på om den er åpen, så litt forlatt ut, men tenkte jeg skulle svippe innom en dag å sjekke.

På fredag reiste jeg hjemover på kvelden og da var det lys på i den ene butikken, det så ut som de hadde masse fine skatter. 

jeg skal på skattejakt, men hva ser jeg etter egentlig? Jeg har jo alt!

Her er noen av mine tidligere bruktfunn
blondekappe

søte drikkeglass

kopp og skål

Linduk :D

Vi får se hva jeg finner, må jo komme ut med noe om jeg besøker
3 bruktbutiker vel ? hehe

Elin

1 kommentar:

  1. Hehe, ja det skulle man tro, men hvis det ikke er noe spesielt man har tankene er det ikke alltid man finner noe intressant heller :)
    Før eller siden dukker det nok opp noe du kunne tenkt deg vettu :)
    Klem

    SvarSlett