lørdag 10. august 2013

Loppemarked er gøy

Hei på dere.

Jeg har vært på loppis i dag, ute løppemarked og vi var der såpass tidlig at vi slapp unna det verste regnværet. 
Det var mye flott, men man må liksom tenke etter hva man skal med alt. 
Handlet for 75 kroner på loppis + en håndlaget såpe for (30,-) som søskenbarnet mitt hadde laget.

Her kommer noen bilder tatt i farten
Dette trenger en vask, men betalte 30kroner for dette nydelige salt,pepper og sukker settet!
Det må jo være et kupp!

For en herlig farge på de lysestakene, tok med meg disse også.
Disse kostet 40 og var dyrere enn det fine settet over.
Tror hu dama bak loppene hadde stått opp 
i det fjerne hjørnet i dag.
Men det gjør
ingenting.


Siden jeg har en så søt bestemor, så synes jeg denne gamle koppen passer
henne. Og kaffe det drikker hun jo :) Håper hun vil bruke den som en
hverdagskopp.

Såpen er med lavendel og luktet veldig godt!
Tror den skal få ligge til pynt på badet

Loppemarkedet er åpnet i morgen også,
og jeg fikk tittet på loppene som blir fylt på i morgen
der er det noe som jeg bare MÅ ha.
Håper prisene er like snille som i dag.

Ønsker alle en fin fin dag.
Hit kommer det ca 30 gjester på grilling i striende regnvær.
Men vi har funnet en løsning, den vises på bloggen 
ved en seinere anledning. 

Elin


1 kommentar:

  1. ååå loppemarked er så gøy:) Men her hjemme er det så sjeldent at det er, og når det først er så er det ikke så billig som andre plasser i landet. Det er mer for å tene inn penger til lokale ting, men det er jo kjekt å støtte opp:) pleier alltid å kapre med meg ting til vitrineskapet, finner alltid flotte glas,skåler og slikt:):)

    Fine ting du har tatt med deg hjem:) og herlig farge på lysestakene:):)

    Ha en fin fin kveld:)

    SvarSlett