lørdag 13. juli 2013

Bildelister - moro pynting

Hei på dere

Nå begynner jeg å komme meg igjen etter ferieturen. hehe. Litt uvant å reise på ferie med så mange andre og særlig med 3 små barn. 

I dag har vi fått hengt opp 2 bildelister. Det har jeg ønsket meg lenge. 
Det var kjempe artig å pynte slike lister. Mange muligheter
Glassruten fra venstre anskaffet jeg meg i dag, 
den grå rammen er en gave fra ei venninne, de svarte skiltet er fra Princess.
Ble ganske fornøyd med denne, men enkelt å bytte pynt på disse listene.
Små forandringer kan ofte gjøre susen. 

Denne hylla er litt mer tynn i pynten. 
Den grønne rammen tar igjen fargen på løperen som ligger på golvet.
Har også vært heldig å vunnet to stykk store knapper på en giweaway. 
Usikker på om jeg skal henge de opp, men synes den ene passet på lista enn så lenge

Hortensiaen er en av innflyttingsgavene sammen med skiltet og rammen på lista :)

I morgen starter jeg med å pusse og gjøre klart skattholdet for maling.
Har lyst på en farge som liggner på fargen på lampeskjermen og den blå boksen oppå
skattholdet. Tar med meg disse tingene til malebutikken.

Ønsker dere alle en fin lørdagskveld.

Elin

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar