mandag 22. juli 2013

Arvegods

Hei på dere.

Beklager at det er litt stille her om dagen, men i denne varmen orker jeg ikke gjøre stort. Har vært på stranda, men det er liksom ikke så mye å blogge om, interiørmessig. hehe. 

Jeg fikk en gave av min bestemor her forleden, Kaffeservise i Stråmønster til 12 personer. Noe av det har også hun fått i arv fra sine foreldre. Dette serviset begynner å bli gammelt med andre ord.

Herlig mønster og fin blåfarge i mine øyne. 
Spesielt vakker blir det når man veit at
dette serviset har opplevd mye.

Dette ble nok bare tatt fram når det kom "fræmen"
eller når noe skulle feires :)

Det blir nok ikke hverdagslig her heller, men det står i vitrineskapet
så det er fritt fram å se på det hver dag :)

Nå om dagen venter jeg bare på at det skal bli salg på 
bærbukser og trær så vi kan handle inn litt til hagen. 
Er vel enda noen uker igjen til gartneriene skal selge ut 
det de har av sesongvarer for sommeren

Håper alle har like fint vær som her.
Sol fra blå himmel.

Elin

2 kommentarer:

  1. Å, sånn service er så sjarmerende! Husker foreldrene til tremeninga mine hadde sånne, og jeg ønska meg alltid sånn når jeg ble stor jeg også.. Hmm.. det blir neste på lista!

    SvarSlett
  2. Jeg har også fått et sånt kaffe servise hos min bestemor :)Alldeles nydelig! Skal inn i et nytt vitrineskap i morgen :))

    Fin blogg forresten ;)

    Hilsen Anette

    SvarSlett