torsdag 16. mai 2013

Shopping til heimen

Hei på dere.

Jeg var på shopping på Åhlens her om dagen.. Kjøpte 2 skittentøyskruver med håndtak i flettet plast(?) til badet. Etter mine beregninger så er en butt nok til en full vaskemaskin, det må jo være praktisk nå som vi må bære vasken ned en etasje. En svart og en hvit, logisk! Har ikke bilde, men blir nærmere blogginnlegg fra badet i helgen. 


Så har jeg kjøpt denne lekre gulvløperen til gangen.

også i GRØNN, jeg tror jeg ikke eier noe grønt fra før av!

Fikk lyst på litt farger i heimen. Tihi

Egentlig så har jeg ikke betalt noe for dette. 
Har hatt bursdag og dette er finansiert av min bestemor og samboerens bestemor 
i form av bursdagsgave til meg.
Kjekt med pengegaver! :)

Når vi er inne på gaver, jeg får en gave jeg aldri trodde jeg skulle få.
Nemlig et lass med pukk til gårdsplassen.
Man setter jaggu pris på andre ting når man har fått seg hus.

Elin 

2 kommentarer:

  1. Kjekt med bursdag ;-) Grattis!

    Flott matte du har kjøpt. Herlig grønnfarge!

    Ha en riktig fin 17. mai. Kos deg masse!

    SvarSlett
  2. Gratulerer med dagen ღ og ja det er kjekt med
    gaver, og kjekt med litt farger :) Ønsker deg
    en riktig fin 17-mai fering, og pinsehelg :)
    Klem fra Mette

    SvarSlett