mandag 27. mai 2013

Noen dager siden

Hei på dere.

Nå er det noen dager siden jeg blogget, men det har sin naturlige forklaring. Jeg har vært i bryllup på Stavanger kanten. Vi har overnattet på et sted som heter Hodne, hos slekt av bruden. Ny opplevelse og skulle overnatte hos noen man ikke kjenner.. men det bøy overhode ikke på problemer siden alle vi møtte på var så gjestfrie. Herlig å se. 

Stedet var med havet på den ene siden og en innsjø på den andre. Det uvante var at det blåste, landskapet var mye flatere enn her i innlandet og mye stein.
 Har selvfølgelig tatt noen bilder av naturen.
Artig syn langs med havet



Et arrangert bilde. 
Som jeg også deltar i en fotokonkurranse med.
Blir glad for en stemme eller to

Slike steingarder er det over alt. Disse er fredet og man må søke "myndigheten" om å få fjerne dem. 
Gir et gammeldags preg på lokalsamfunnet.


I alt har jeg hatt en fin helg sammen med samboeren,
mange ukjente mennesker og steder. 
Reisen gikk fint både til og fra. 
For noen er det større å kunne reise et 
sted uten å gå helt ut av seg selv
enn andre. 
Begynner å få orden på angsten virker det som.

Ønsker alle en fin dag. 
Elin

3 kommentarer:

  1. Disse bildene gir meg litt hjemlengsel kjenner jeg.
    Er jo flott på Jæren. Takk for titten
    Ha ei herlig uke :)

    SvarSlett
  2. Ser ut som du har vært omringet av nyyydelig natur:D Så herlig!

    SvarSlett
  3. Så mange fine bilder fra en fin tur.
    Jeg synes det er så bra at gamle steingjerder er fredet - de er jo så fine kulturminnene.

    Kommer stemme fra meg.

    Klems

    SvarSlett