mandag 13. mai 2013

Har du smårollinger i hus? Les her

Hei på dere..

Jeg har en god venninne som har laget en facebook gruppe hvor hun tipser småbarnsfamilier om nyttige ting til barnet, til mor og ellers om barnerelaterte ting man kanskje ikke viste fantes eller viste at man trengte. Hun har selv god erfaring med å være mamma så hun vet hva hun snakker om. hehe

Gruppen heter flott for smått <--link

Sånn som i dag tipser hun om denne lampen
Bilde: Genialt eller ikke?

Dette produktet kan jeg garantere det står en mamma bak.

Ammenattlys, denne kan henges på ammebh. Gir et akkurat passelig lys så man kan se hva man driver med under nattamming. I tillegg har den en "alarm" funksjon som man kan bruke om man ikke ønsker å sovne under amming. Da vil den vibrere etter angitt tid og dermed vekke mamma uten å vekke baby.

Denne kan jeg ikke finne noe sted i Norge, men fant den her:
http://www.busymomboutique.com/nursing-breastfeeding-night-light.html
"Ammenattlys, denne kan henges på ammebh. Gir et akkurat passelig lys så man kan se hva man driver med under nattamming. I tillegg har den en "alarm" funksjon som man kan bruke om man ikke ønsker å sovne under amming. Da vil den vibrere etter angitt tid og dermed vekke mamma uten å vekke baby."

Hun skriver alltid hvor du får kjøpt produktet, så hvis du lurer på det så er det bare å trykke på bildet for å komme til innlegget.

Det flotte med siden er at du også kan delta i konkurranser og vinne ting til ditt barn.
Personlig har jeg ikke barn enda, men jeg er allikevel medlem for å få et lite overblikk over hva som finnes de ute til de søte små.

Håpe du også vil bli "liker" på facebook eller følger av bloggen

Et lite tips fra meg.

Elin

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar