lørdag 4. mai 2013

Dagens fangst på loppemarked

Hei på dere.
På Lillehammer ligger det snø! Det er virkelig ikke oppløftende. 

Jeg våknet i natt SÅNN 06.00 av smerter i magen og tok en tablett og sov helt til 12.20! Det ekke bra. Hehe.. Loppemarkedet åpnet klokken 13.00, så vi var der litt over tida og det var stappfullt med folk og LOPPER. Hallen er vel ca 3000kvm tenker jeg og du finner ting i alle kategoriene SÅ overfylt med folk var det ikke. Slitsomt med altfor mye folk på en altfor liten plass. 

Jeg var på jakt etter en stor lampeskjerm og en stor gammel koffert - det fant jeg ikke! 
Men jeg fant dette istedenfor:
En nostalgisk julekakeboks, rivgern til å henge øredobber på, og 6 søte glass.

 Dette tror jeg egentlig er dramglass(?), men jeg tenkte å bruke de som små vaser til å ha blomster i.
Kjempe søte å pynte litt enkelt med når man skal dekke bord når man har gjester til middag for eksempel.

En søt kakeboks :)

= 80kroner

Loppemarkedet er åpnet i morgen også, og siden det er det største loppemarkedet i Lillehammer så fylles det på med nye lopper til det åpner i morgen. 
Håper å kunne finne det jeg egentlig så etter da! 

Har du vært på loppis i dag?

Elin

7 kommentarer:

  1. Moro med loppemarked! :D Så smart det du har tenkt med rivjernet - smart du ;)

    Ha en fin helg videre.
    Klem :)

    SvarSlett
  2. Høres ut som ett kjempeloppemarked.
    I år har jeg greid å stå over loppemarkeder - må få solgt unna noe av det jeg har først.

    :) Inger

    SvarSlett
  3. Ja, dette er det beste loppemarkedet jeg vet om :) Men det var alt for mye folk der i dag!! Jeg gjorde også noen små kupp, men jeg skal klare å holde meg unna i morgen :) Lykke til på ny skattejakt-dag i morgen!

    SvarSlett
  4. Likte de små glassene/vasene.. kan sikkert være kjempefint med telys i dem også :D

    Var markedsdag på senteret jeg jobber idag(igår) så var loppis i parkeringshuset, åpnet kl 9 og jeg var der rundt halv tolv (starta på jobb ) så godbitene var nok forsvunnet ;)

    Ha en fin Søndag,
    Klemmer fra Jatt♥

    SvarSlett
  5. JA nå får jeg ikke med meg det likevel.
    Jaja. Kan ikke få med seg alt.
    De glassene blir jo flotte m,ed blomster i.
    Har et slikt rivjern som jeg stadig bruker fordi
    jeg liker bedre et lite enn de stor.
    Gamle kakebokser er det alltid greit å ha, til litt forskjellig.
    Lykke til med jakten i dag :)

    SvarSlett
  6. De glassene var nydelige- og flotte til å ha blomster i :) du gjorde noen flotte funn !

    Synd det er såpass langt unna meg...

    Ønsker deg en herlig søndag og flott uke

    Klem Monica

    SvarSlett
  7. jeg har fått gått på jakt i mitt eget loppemarked i flere uker.....finner stadig noe :-)

    Vært loppemarked i Lunnerhallen på Lunner på lørdag...tenkte å ta en tur idag, men dem hadde ikke åpent??!!!

    om du er på Hadeland i helgen, så er det Garasjesalg på Grua :-)

    klem tone

    SvarSlett