tirsdag 16. april 2013

Jeg har handlet norsk design

Hei på dere
Like borti gata her jeg bor har to søstre startet opp et verksted som lager masse flott interiør. Noe faller i smak hos meg, mens andre ting de lager gjør ikke det. 
Verkstedet som også har nettbutikk og noen dager hvor de holder åpent showroom i verkstedlokalene. 
Jeg svippet innom en tur før påske for å se.

Det endte med at det ble med en liten skål med flott mønster og en kopp/vase i lys mint farge.

Har tatt inn noen syrinkvister og håper disse spretter ut på en eller annen måte etterhvert.
Regner ikke med det kommer store syrinblomster, men knuppene er også fine å se på.


Koppen er skjev, ganske stilig og litt uvanlig.
Fargen kunne vært litt sterkere, men det er den ikke.
Jeg kjøpte 2.sortering-fordi det ikke var så mye feil på disse varene og fordi prisen var veldig redusert!
MENT.no er nok en litt for dyr butikk for min lommebok.


Dette er porselen, alt lages for hånd og brennes 3 ganger før det er ferdig. 

Linlykten har jeg laget selv, det er et syltetøyglass med på limt linstoff og en liten blonde øverst. Gir et veldig stemningsfullt lys. Lin er et veldig fint materiale :)

Inspirasjonen til de artige lampene jeg driver å lager hjemme i huset er hentet fra MENT:no.
Håper å få ferdigstilt lampene i helgen.  Håper det blir like kult som jeg har tenkt.

Trykk på bilde for å komme til innlegget om lampene. 

Nå har planleggingen av hva vi skal ta med på flyttelasset til helgen startet. 

Ønsker alle en fin fin kveld :)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar