torsdag 18. april 2013

Boligfotografering

Hei på dere.

Leiligheten vi bor i nå skal selges og takstmann kommer på mandag og fotografen kommer på torsdag. Det er særs viktig at det ser bra ut på bilder. Jeg begynte med en gang å tenke på hvordan jeg vil ha det og googlet "boligfotografering tips". 
Bilde tatt i høst.
Må jo røske litt opp i blomsterbeddene også. Skikkelig stygt etter at snøen ble borte.

Dette kan bli spennende og ikke minst litt hektisk. Skal være i huset i helgen og pusse opp.. Kommer tilbake søndag og takstmann kommer på mandag, da må det også se nogenlunde ryddig ut. Og papirer og styr må finnes fram innen den tid! Så på mandag kveld er det møte, tirsdag hadde jeg også tenkt meg på møte, men det må jeg droppe, håper å få gjort klart kontoret og gjesterommet som det egentlig ikke er noen ting på. Der burde det sikkert vært noen møbler slik at det ikke ser heelt tomt ut.Hadde gjort seg med en god stol og et lite bord eller en barneseng men det har jo ikke vi!!!! hmm Forslag? 

Hobbyrommet/kontoret
Kontoret må ryddes, der har jeg alt hobbyrier i kasser! Det er fy fy. Det blir nok med på flyttelasset i morgen!! Hvis vi har plass.


De resterende rommene som stua, kjøkken, bad må jeg nok ta på onsdag FØR jeg reiser på møte på vikarjobben min. Og han fotografen er en morgenfugl og kommer hit klokken 09.00 torsdag.

Badet går nok greit, må bare huske å fjerne skittentøyskurven. haha.  


Kjøkkenet må det være minst mulig dill på siden det er så lite

Alt dette er gamle bilder som jeg har tatt for rundt ett år siden alle sammen, hvis ikke lengre bakover i tid. Jeg får starte med å stryke gardinene tror jeg 
Friske blomster og fine kubbelys gjør vel også susen? 

Tips på veien. JA TAKK :)

Hilsen en litt småstressa Elin

1 kommentar:

  1. JEG ville fjerna de hvite kurvene med vaske-ting på badet også da.. hehe
    Og tannbørster og alt sånt også.
    Mange som driver med eiendom og sånn anbefaler å fjerne personlige bilder og eiendeler fra huset for bilder og visning også.

    Ellers.. pass på mest mulig naturlig lys (rene vinduer! haha.. hadde blitt krise her iallefall hehe)

    Lykke til!

    SvarSlett