onsdag 2. januar 2013

Julegavene

Hei på dere..
 Nå er vel hverdagen igang for det fleste. Jeg skal jobbe i princess butikken på Hamar i dag. Det blir spennende og nytt..

Tenkte å vise fram litt av gavene vi fikk til jul.
Det er alltid koselig med gaver særlig  når man får noe man liker. Vi fikk masse flott i år. Her er noen bilder. Litt rare bilder, men vi  valgte å sette igjen alle julegavene på Hadeland så det blir mindre på flyttelasset så ingenting ble pakket opp
Rosendal vannkaraffel med 2vannglass.
6kjøkkenglass i pakken bak

En kul og forhåpentligvis praktisk bakebolle/kjøkken/måle sett.

Kjempe kul lykt i industriell stil.

I tillegg fikk vi penger og gavekort på IKEA og Bohus.
Elektrisk salt og pepperbøsse.
Kjøkkenhåndklær og grytekluter.
brødformer.
Julepynt.
Glass bolle med stett.
24timer med gratis snekker jobbing i huset av min bror.
Jeg fikk ny data av samboeren! *liker*
og sikkert noe mer også!
Vi lider ingen nød her i huset :)
Elin

2 kommentarer:

  1. det var noen flotte gaver og mange...heldige dere!
    den jeg likte aller best var 24 timers snekkerarbeid :-)

    klem tone

    SvarSlett
  2. Godt nyttår :)

    Gratulerer så mye med huskjøp :) Kan ikke få stort bedre start på året da :) Dere har spennende tider foran dere med husprosjekt da :)

    Gulvet jeg har i stua er fra Alloc, laminat, og heter WSOT Eik Smoked 2 stav (nr på det er : 655522) :) Jeg er veldig fornøyd med gulvet :)Elsker fargen på det :) Reis på byggmakker å hent deg Alloc katalogen så ser du der :) Masse flott å velge i :) I gangen har jeg laminat som ser ut som betong, heter bare betong tror jeg :P Lykke til :)

    SvarSlett