lørdag 5. januar 2013

Januarsalg på gulv!

Hei på dere. 

Her har julen blitt ryddet bort i pappesker. Tenkte å ta med oss disse på første flyttelasset. Ingen vits å vente med å ta med ting til huset. Siden vi bor 1time og 15 minutter unna huset vårt så er det greit å fordele lassene utover vinteren og våren.

MEEN over til noe annet.. Jeg og samboeren gikk bort til et lite område med byggvarebutikker i dag. (5km en vei *skryte skryte*)
Vi var innom Møbelringen og fant oss et kjempe flott tredørs vitrineskap med underdel, akkurat sånn jeg har ønsket meg til en fin fin pris.. Men vi venter litt med det.. Her er link, får ikke kopiert bilde inn i bloggen. http://www.mobelringen.no/kolleksjon/produkter/stue/skap/paris-vitrineskap-2-37749/nb 
Nesten likt bare at det vi så hadde 3 dører :)

Så var vi innom Mega flis. Og der fant vi tilbud på et pergo golv vi kunne tenke oss å bruke på soverommet og kjøkkenet. 
Pergo domestic extra klassisk plank grå eik
Bilde er lenket til nettbutikken
Salget varer til 19januar og vi tar over huset 18januar. Vi må jo nesten måle opp slik at vi veit hvor mange kvadratmeter vi trenger. Skal reise innom dem og høre om vi kan legge av ca antall esker også ringe de når  vi har funnet målene. Veit ikke hvor medhjelplig de er med sånt, men lov å håpe. :) 

Greit å få med seg tilbud.. 
Vi gikk videre til neste butikk som heter Gausdal Lanhandleri. Der fant vi samme golvet, helt likt, til 249kr kvadratmeteren og Megaflis solgte samme golvet for 118kr per kvadratmeter. Tilbud er genialt!

Ønsker alle en flotters lørdagskveld. 
Her blir det hjemmelaget pizza

Elin

4 kommentarer:

  1. Moro å finne ting man trenger på tilbud :) Vi fant også gulv på tilbud, og da la de av det vi trengte til huset var klart nok til å legge det!
    I dag har det blitt enda en tur til ikea og nå har vi funnet gulvteppe :) og en liten haug med andre ting..
    god lørdagskveld til deg!
    Ingrid

    SvarSlett
  2. Perfekt å finne slike fine ting på tilbud :)

    Om du har lyst til å fortelle det- så fortell gjerne en gang hvor drømmehjemmet er :)

    Ønsker deg en fin uke

    Klem Monica

    SvarSlett
  3. Tilbud er gull når man skal pusse opp, alt koster nok som det er ;)

    Takk for koselige ord inne hos meg ang kjøkkenplanene, jeg gleder meg veldig til og komme i gang å se hvordan det vil bli til slutt :)Mannen har lamper i butikken han jobber da, men er ikke det han i hovedsak jobber med, men får jo gooode priser uansett, å jeg kan låne med meg hjem å sjekke ut om jeg liker det før jeg betaler også *liker*

    Ha en fin ny uke,
    Klemmer fra Jatte♥

    SvarSlett
  4. gratulere med hus :) moooorooo!!
    svar: 3etg ute og inne pusses opp for godt under 100 000,-..rubbel og bit :) enig i den rom for rom greia! i begynnelsen her så måtte vi male så mange strøk at mens et rom tørket til neste, begynte vi på neste rom...og holdt på med 4rom samtidig...det var slitsomt å jobbe og jobbe men ikke et rom ble ferdig!! men måtte gjøre det meste utav sommerferien...etter det har vi tatt rom for rom og det er veldig mye mer givende!! tvi tvi til dere!!!

    SvarSlett