tirsdag 11. desember 2012

Juleinteriør på salg- allerede

Hei på dere..

I går var jeg innom jobben for å handle julevarer på -50%. Allerede nå så starter salget på julevarene. Dette er jo for å få plass til vårens nyheter. Passer meg utmerket. Gleder meg til det blir salg på juletre pynt!

Fra Princess tok jeg med meg dette:
Mine første kjøpte kakebokser!
Kakeboks sett. 2 bokser for 54,50,- 
Jeg kjøpte jo selvsagt 2 sett. Det kjekke er at du kan skrive med kritt på det svarte feltet. Da slipper man jo å åpne alle boksene for å finne det slaget man leiter etter.

 Her et juletreteppe nå til 79,50,-
Aldri kjøpt dette før heller. 
Nissen fikk vi i julegave i fjor :)

Likte strukturen og teksten rundt. Passe "julete" for min del. :)
Gleder oss veldig til å få plass til juletre neste år!

Jeg elsker å handle på salg, det er jo helt genialt. 
Og det er alltids salg på noe man trenger. 

Kjøpte flere ting i går, men dette kan jeg vise seinere.
Kjekt med ansatt rabatt på princess, da blir ikke ting så dyrt.

Inspirasjon fra Elin

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar