mandag 17. desember 2012

Inngangspartiet- julepyntet

Hei på dere.

Har hatt en veldig hyggelig og spennende helg. Visningen gikk fint, få interesserte! Passer oss utmerket. Men er fortsatt visning i dag om noen timer, så vi får se. Løsninger er allerede snakket om og vi er i full gang med å legge planer! Kanskje litt skummelt!?! Er nok greit jeg skal på jobb snart, så jeg får noe annet å tenke på. 

Har pyntet inngangspartiet for jul. Granbar, lykter og krans må man ha, etter min mening. Stubben min står fortsatt på trappa, den blir bare finere og finere, så den tror jeg jauggu jeg må ta med på flyttelasset! Hehe. 

Det har virkelig kommet mye snø på bare noen dager. Så måtte grave frem pynten i dag!
Hyggelig med snø ute, så jeg klager på ingen måte!

Vi får ha granbar på trappa siden vi ikke har juletre. Vi har ikke hatt plass til det her hvor vi bor nå, så nå er jeg i full sving med å kjøpe julepynt på tilbud! Genialt.
Men i år synes jeg sølv er fint sammen med natur og dyr, i fjor var det rødt. Så hva skal jeg kjøpe av farger på kulene for å være sikker på å like det neste år? Hehe.

Har til nå kjøpt hvite og sølv. 

Jeg får holde meg på pinen noen timer til, også får vi vite i morgen om vi er huseiere eller ikke! 
Jeg skjønner hvorfor man ikke kjøper hus hver dag, det er altfor spennende og slitsomt og ikke minst kostbart. 

Ønsker alle en fin dag




1 kommentar:

  1. Så spennende dere har det om dagen :)
    Jeg kjøper også alltid julepynt på salg, og kan vel si at det hoper seg litt opp - av det også :)

    Klem

    SvarSlett