mandag 12. november 2012

En effektiv dag, i motsetning til i går

Hei på dere kjære lesere! 

I dag er jeg fornøyd med innsatsen. Greit å ha noen dager som man faktisk gjør noe også.. haha. I går var nok et unntak fra virkeligheten.
I dag har jeg først og fremst gjort det viktigste, skrevet på praksis oppgaven min som skal leveres 29.11. 

Også ble det plukking av mose i finværet. Har gjort klart tre hjerter som henger i garasjen som skal få mose dyne på seg, pluss litt annen pynt. Selvfølgelig blir disse også for slag på markedet i desember.
Aldri laget slike hjerter før, så ble utprøving av ymse teknikker.

Fikk også ferdigstilt et pynteputetrekk jeg hadde startet på. Men har glemt å ta bilde av det. 

Begynte også å sy noen trekk til tennbrikket bokser. Men den hersen symarkinen begynte å tulle med meg. Undertråden henger seg opp og lager skikkelig kladder under stoffet, så jeg gav opp!
Trekkene ligger klare til montering på hobbyrommet ihvertfall
Trekk 1

Trekk 2

Har lagt på et strykebilde på hver av trekkene. 
Blonder hører med for å pynte opp litt. Usikker på om det blir mer pynt enn dette.
Lettere å se når man får de på boksene.
Aldri laget slike trekk før heller! 

Ble mye nytt i dag gitt. Artig å gjøre nye ting.

Håper du også ble litt inspirert

Inspirasjon fra Elin


4 kommentarer:

  1. Så flink du har vært, masse produksjon på gang!! Jeg skal demonstrere kvisthjerter for elevene mine på Vargstad i morgen, men de blir helt helt enkle :)Lykke til med symaskina og videre julemarkedsproduksjon!

    SvarSlett
  2. Her har det gått unna i dag ser jeg.

    Og så fine hjerter og putetrekk.

    Klem fra Inger

    SvarSlett
  3. det må jeg si...idag har du virkelig stått på :-)
    tror det du lager er lett å selge....flotte!

    klem tone

    SvarSlett
  4. hei:)
    har vært innom bloggen, og du lager mye fint:)) Legger meg til som følger også jeg, du er hjertelig velkommen til det samme hos meg om du vil!

    ha en fin kveld:)

    hilsen aina

    SvarSlett