mandag 26. november 2012

Advents"staken" planlegges.

Hei på dere.

"Endelig" hjemme etter en praksis bolk. Veldig sliten så prøver å finne på ting her hjemme for å ikke sovne. Middagen står i ovnen (bakt potet m/tilbehør), har vasket klær, også kom jeg på at det er jo 7 dager til første lyset skal tennes. Surfet litt rundt på google og fant noe jeg likte.

Adventsstaken i år blir ikke en stake men en settekasse. Den ble jeg ALDRI fornøyd eller ferdig med. Så da tar jeg bare å gjør den om til en hvit kasse med plass for lys, kongler, pynt, kanskje litt glitter. Advent er lilla, men vurderer om jeg skal ha hvite kubbelys istedenfor. Må høre med samboeren om hva han tenker om saken! 

Her er mitt utgangspunkt:
Tror det kan bli kult og annerledes.
Resultatet kommer nok i slutten av uken, da pyntingen skjer på torsdag/fredag så smått tenker jeg.

I kveld er det blomster kurs på en lokal blomsterbutikk. De arrangerer det alltid før jul.
I morgen MÅ jeg gjøre ferdig praksisoppgaven!
Onsdag så skal jeg på felles møte på praksisplassen og jobb på Princess.
Torsdag skal jeg på sein vakt på Princess så da rekker jeg litt pusleri før jobb. 
Fredag blir det planlegging av helgens middager med besøk både lørdag og søndag. 
GOSH nå ble jeg egentlig sliten! Hehe. Ingen som tvinger meg til noe av det jeg har på tapetet så jeg kan egentlig bare "ikke-klage".

Ønsker alle en fin kveld :)

Inspirasjon fra Elin

1 kommentar:

  1. nå ble jeg veldig nyskjerrig! ;-)
    litt av et opplegg på deg denne uken, må ikke slite seg ut....man skal nyte nå! :-)

    klem tone

    SvarSlett