fredag 5. oktober 2012

Snart siste mulighet- meld dere gjerne på


Hei på dere kjære lesere. 
I morgen trekker jeg en vinner av konkurransen min. Har fått inn 7 forslag til nå.  Ønsker meg flere forslag innen søndagen klokken 20.00 :)

Jeg har ett flott stettfat stående som jeg vil pynte, men ikke funnet noe skikkelig "wow" enda. Så konkurransen går ut på å komme med tips/forslag/løsninger til hvordan fatet kan dekoreres. 
Du kan nevne elementer, konkrete gjenstander og ting eller tema du tror vil passe inn.

Jeg trekker ut en vinner og pynter fatet etter vinnerens tips og råd. 
Det er ca 16cm mellom hver etasje og diameteren er hennholdsvis 33, 28, 23cm 

Dette kan du vinne


Strikket trekk til en stor lyslykt,
Kjøkkenhåndkle med koselig hjerte i tåkeblå,
Hjemmelaget halskjede i grønt, brunt og gult.

***
For å være med i konkurransen må du: 
- Legge inn et forslag i kommentarfeltet. 
- Bli eller er følger av bloggen min
 Har du ikke blogg så legg igjen epost så jeg får kontaktet deg om du vinner.
****


Inspirasjon fra Elin

1 kommentar:

  1. Nå vet jeg ikke hva de andre har foreslått så kan jo være at det blir det samme. Men hva med forskjellige små telysholdere, også dandere noe rundt, f.eks mose, kongler, kvister, små planter eller stener. Eller kanskje perler og "diamanter", små englevinger.... Kan jo ha alt mulig på det fine fatet der:)Hadde vært koselig med lys i forskjellige høyder, så lenge de står på kantent så brenner de ikke i flaten over heller;).
    Det er hva jeg tenkte når jeg så det hvertfall.

    SvarSlett