søndag 21. oktober 2012

Oooooog VIPS så....

var nesten en uke gått, uten noe aktivitet på bloggen. 

Men det er vel bare sånn det må være noen ganger. 
Her har det gått i jobbing, praksis i to døgn, bestilt meg nye briller, vært i møte med banken med tanke på huskjøp, besøkt venner, 50 års lag til min onkel, besøke bestemor og barnevakt i noen timer for mine søte tantebarn. 

MEN nå så har jeg "fri" heelt til fredag, sett bort i fra to vakter på princss og ett politisk møte. Og samboeren skal på repp øvelse denne uka, så her skal jeg være alene med kattene. 
Det verste er å lage middag til bare 1 person og sove alene!

Har hatt en veldig innholdsrik og flott uke/helg. 
Forloveden min :)


Pynte seg på fest! Dette var før 1 flaske med vin :)

Flott pyntet høstbord.

Merker jeg er litt sliten, men det går fint. 

Ser fram til å komme litt i rutine igjen, det vil også innebære mer blogging. 

Er det noe dere vil jeg skal blogge mer om? 
Så gi meg gjerne noen hint på det.

Inspirasjon fra Elin

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar