onsdag 24. oktober 2012

Bloggtreff på Gjøvik i november

Hei på dere.

Jeg har meldt meg på et bloggtreff på Gjøvik
Bloggtreffet skal finne sted på CC'marten byens kjøpesenter. 
Datoen er 9 november 2012, kl 18.00

Det blir foredrag og inspirasjon fra interiørduoen Benedikte Ugland og Katarina Grundstrõmer.
For å lese mer om selve opplegget og for påmelding;
besøk 

Jeg gleder meg veldig mye ihvertfall og bor jo ikke lagt unna heller. 
Det finners overnattingsmuligheter på Gjøvik hvis du har lang kjørevei. 



Inspirasjon fra Elin

6 kommentarer:

  1. 1000 takk for at du deler :)

    Ha en fortsatt fin dag.

    SvarSlett
  2. Jeg skal også dit! :) Det blir spennende!

    Lampeskjermen du har strikket ble veldig fin! :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Så hyggelig. Gleder meg veldig ihvertfall.. Hyggelig å knytte nye bekjentskaper.

      Takk for kompliment for lampeskjermen. Håper å få hengt den opp snart. Mangler fortsatt ledning, men veit hvor jeg skal finne en! :)

      Slett
  3. Så koslelig å få hilsen fra deg:)
    Tusen takk, Du har en koselig blogg og jeg la meg til som følger.
    Ha en fin kveld videre .
    Klem Margreth

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei
      Så hyggelig å høre at bloggen min falt i smak, Velkommen skal du være. :) Veldig glad for nye følgere. Tusen takk..
      God kveld til deg også
      Elin

      Slett
  4. Så moro med bloggtreff!

    Tusen takk for gode ord på trening/slankeinnlegget mitt, det varmer :)

    Ha en fin Torsdag,
    Klemmer fra Jatte♥

    SvarSlett