fredag 21. september 2012

Bloggens første konkurranse

Hei på dere kjære lesere. 

Siden jeg har vært med på en del giweaway og konkurranser hos dere lesere tenkte jeg det var på tide at jeg gir noe tilbake til mine lesere :) Dette blir den første konkurransen her på bloggen, og jeg tenker at denne konkurransen kan være en fin mulighet til å få gode tips og til å finne nye blogger å lese :)

Jeg har ett flott stettfat stående som jeg vil pynte, men ikke funnet noe skikkelig "wow" enda. Så konkurransen går ut på å komme med tips/forslag/løsninger til hvordan fatet kan dekoreres. 
Du kan nevne elementer, konkrete gjenstander og ting eller tema du tror vil passe inn.

Jeg trekker ut en vinner og pynter fatet etter vinnerens tips og råd. 
Det er ca 16cm mellom hver etasje og diameteren er hennholdsvis 33, 28, 23cm 

Dette kan du vinne


Strikket trekk til en stor lyslykt,
Kjøkkenhåndkle med koselig hjerte i tåkeblå,
Hjemmelaget halskjede i grønt, brunt og gult.

***
For å være med i konkurransen må du: 
- Legge inn et forslag i kommentarfeltet. 
- Bli eller er følger av bloggen min
Har du ikke blogg så legg igjen epost så jeg får kontaktet deg om du vinner.
****

Lykke til, håper på mange gode forslag :)

Inspirasjon fra Elin

7 kommentarer:

  1. Jeg tror det kunne blitt knallfint med masse kongler på! (Sammen med litt annet småstasj)

    SvarSlett
  2. Hei! Så fin og spennende konkurranse! Jeg følger bloggen din igjen, har endelig funnet ut at man kan følge deg via google, syntes jo at det var synd at du byttet til blogspot, men nå er jeg med igjen :-). Til fatet: Jeg hadde pyntet det på en feminint og tidløst måte: jeg hadde malt det med sølv- og rosamaling, men en veldig lys rosa og så hadde jeg pyntet fatet på noen steder med fine sommerfugler (wire glitter) i rosa og sølv... Jeg håper at du får mange fine ideer og jeg er veldig spent på hvordan du kommer til å dekorere det. Jeg ønsker deg fortsatt en nydelig dag. Hilsen Franzi fra Lille Skattekiste(franzidie86@gmail.com.

    SvarSlett
  3. På den nederste ville jeg lagt to-tre store kongler. Om du ikke viste så får du konglene til å åpne seg om du putter de i komfyren på 100 grader en liten stund. Ja, to store kongler et glass med t-lys oppi... og et lite skilt.. I etasje to hadde jeg ville hatt en-to kongler, liten tlysestake og et stort stoffhjerte (sydde ikke du sånn her for en stund siden?
    Øverste nivå ville jeg hatt en kongle og en tlysestake til. Om du ikke har noen små, finner du sviskepure i babyhylla, de er helt ypperlig, kan du spraye med frostlakk og pynte med litt hyssing på toppen :)

    SvarSlett
  4. Oooh nå kom jeg jo på..har sett du har slike sandkakeformer..stemmer ikke det? de kan du bruke som tlysestaker og sette oppå det flotte fatet :)

    SvarSlett
  5. For et fantastisk fint fat!
    Jeg ville pyntet det med litt småplukk i fattigmannsølv.
    Ville laget noen mosekuler med små sølvkuler på å dekorert med.
    Litt kongler og kanskje ei lita lykt på toppen? ;)

    Gleder meg til å "høre" hva du ender opp med ;) Ikke minst følge deg på veien videre! Mye inspirasjon å hente her :D

    Hilsen fra Merethe (loppefix.blogg.no)

    merethebakken@hotmail.com

    SvarSlett
  6. Heisann:)
    Jeg har et etasjefat i krom som jeg pynter med sandkakeformer med telys i, kongler og pepperkaker - til jul.
    Men det er jo ikke jul enda, så kansje det hadde vært fint med 2 -3 sandkakeformer nederst, 1 i midten og en pose lavendelduft..og 1 i toppen med en minibukett lyng...og så sprer du litt små kongler her og der:))
    Nydelig fat forresten!
    ha en fin kveld!
    Klem fra Janne

    SvarSlett
  7. Jeg har oppdaget bloggen din! Har klikket meg rundt, og er helt betatt :) Så hvorfor ikke delta i konkurransen?
    Siden det er høst nå, ville jeg gått for et natur/høsttema. Jeg ville gått ut i naturen og funnet friske fargerike blader, noen kongler (aller helst en kvist med små søte askepottkongler, gjerne en vedkubbe (bjørk?), litt mose, noen fine, runde halvstore steiner og en neve med nyper.
    Nypene ville jeg tredd på en ståltråd og laget en fin "nypekrans" (søk i google) formet f.eks. som et hjerte :)
    På steinene ville jeg brukt et kritt hvor jeg hadde skrevet inspirerende ord som betyr noe for deg (f.eks. smil, love, lev livet, home).
    Om du har noe blondebond ville jeg laget noen fine sløyfer.
    Også for å lyse opp fatet litt i høstmørket ville jeg tilføyd en passende te-lysestake (du har jo så mange fine; et glass m/strikket trekk, et glass m/blondebånd, et glass m/et trehjerte el.l.)
    Bruk kreativiteten og dander til du blir fornøyd.
    Gleder meg til å se hvordan resultatet blir :)
    Mvh Hanne (hannebrenna@hotmail.com)

    SvarSlett