mandag 2. juli 2012

Mini byggeprosjekt nr 2

Hei på dere og god morgen.

Denne uken reiser vi en svipp tur til Hadeland, der hvor jeg egentlig kommer fra. Skal sove hos svigers. Planen er å besøke litt familie og venner. Pluss dra innom en bruktbutikk :) 

Nå har jeg jo babla om dette snekkerprosjektet jeg har gående uten om å si hva det er... Så tenkte jeg skulle vise dere et inspirasjonsbilde av hva vi/jeg har startet å lage i garasjen. (bildet er lenket)

Vi har laget ramma, og øverste høyre del av hylla, pluss midtplanken i hylla! :)

Må ærlig inndrømme at hylla ser noe skjev ut der den står i garasjen men som samboeren min sier "den skal se hjemmelaga ut". Blir sikkert bra når den blir ferdig... Men vi skulle tross alt hatt en sirkelsag og ikke en stikksag, men vi har fugemasse der ujevnhetene er størst.. hehe..

Håper resultatet blir bra ihvertfall! 

Inspirasjon fra Elin




2 kommentarer:

  1. Heisann:)
    Blir spent å se det ferdige resultatet! Og ja, det skal se hjemmelaget ut mener jeg også:)
    Ang. ditt spørsmål, så bruker jeg helt vanlig papir.
    menn du MÅ bruke laserprinter.
    Ha en fin kveld og god tur til Hadeland!
    Klem fra Janne

    SvarSlett
  2. Takk for svar. Jeg har ikke laser printer så der røyk den planen i vasken.. Men jeg har jo noe sjablonger jeg evt kan bruke :)
    Ha en flott dag:)
    Elin

    SvarSlett