mandag 11. juni 2012

En liten oppdatering fra hobbyrommet

Hei på dere.
Det ble ingen treningstur i dag. Det tar på å sitte i et 5 1/2 timers lange møte. Vi ble ferdig en halvtime før tia og den benyttet jeg til å dra innom Feel på Lillehammer en tur. Fant noen kule spisebrikker som passer godt inn på et julepyntet bord. De var nedsatt fra 49kroner til 10kroner per stykk. 

Istedenfor å sette meg ned å gjøre ingenting når jeg kom hjem, så satte jeg meg på hobbyrommet foran symarskina istedenfor. Har store planer om å være med på et julemarked i desember og driver å finner ut av hvilke ting jeg vil selge. 

I dag så resulterte det i tre lysposer. Disse skal få trykk på seg i morgen.
Her er noen foreløpige bilder.

(veit ikke hvorfor dette bildet ble feil vei). Litt forskjellig størrelse på posene, men det gjør ingenting, man skal se at det er hjemmelaget.. HAHA. Dessuten har jeg bare sydd to poser tidligere, så de er jo nybegynner poser. 



Her er et syltetøyglass hvor jeg har limt på et nostalgisk bilde på. Har laget en lyspose til denne også. 
Man trenger ikke trykke på/stryke på bilder på posene så lenge man har et nogenlunde gjennomsiktig stoff.




Jeg har kjøpt inn disse arkene. Håper de fungerer og at jeg får det til! :)

Inspirasjon fra Elin


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar