torsdag 14. juni 2012

åh endelig! Bordekking

Hei på dere :)

Jeg er veldig glad  i å dekke bord. Men her i huset blir det sjelden noe fænsy pådekking når bare jeg og samboeren spiser middag. Jeg synes liksom det må være en anledning eller at man får besøk.
Nå pryder jo drivved planken min stuebordet hele tiden. Skifter ut litt kubbelys og blomster innimellom så det blir litt variasjon.



Her er et bilde fra fastelaven i år, da mine foreldre var på besøk og fikk bolle med krem!
Mmmm dette så fristende ut.


Og her et pyntet julebord. Enkelt og greit. Synes man må tenke litt praktisk også. Her skulle vi servere julemiddag, det vil si mange boller og serveringsfat på bordet. Viktig å få plass til maten i blant all pynten

Om et par helger får vi besøk av mine foreldre og samboerens far m/samboer. Så da må jeg jo benytte anledningen til å dekke et pent bord. Vi får se hva jeg finner på forno lurt. Kommer jo litt ann på om det blir grill vær og vi spiser ute eller innendørs servering. Gleder meg ihvertfall :)

Er du glad i å dekke fint bord?

Inspirasjon fra Elin



2 kommentarer:

  1. Hei hei. Takk for titten. Så fine bilder du viser. Og for ikke snakke om lysposene som du lager....så flotte!!!!
    Ønsker deg en riktig god helg også dukker jeg opp igjen. Lager du noe annet enn lysposene tro?
    Plutselig tilbake!!!
    De beste ønsker fra ida

    SvarSlett
    Svar
    1. SÅ hyggelig kommentar, tusen takk! :)
      Hyggelig du liker bildene mine, jeg er glad i å ta bilder, men driver fortsatt å gjør meg kjent med mitt "nye" kamera. Er ikke noen rææser på symaskinen men jeg har sydd noen putetrekk tidligere. Kom over denne "stryke" metoden i forrige uke, så den må nok testes ut på puter også.
      God helg til deg også.

      Slett