mandag 28. mai 2012

Ny start-ny blogg- nye utfordringer

Hei.
Jeg har bestemt meg for å prøve å skifte plattform fra blogg.no til blogspot.com. Her er det mye nytt og uvant så vi får se hvordan jeg gjør det i starten. Vil nok poste de samme innleggene på www.inspitasjonfraelin.blogg.no og her en periode framover. Også lurer jeg på om det kan være mulig å flytte over innlegg fra gamle bloggen? Noen som veit?

Bloggen min vil i hovedsak handle om ting jeg lager og gjør innenfor hobby og interiør "kategoriene"
Mine bruktfunn vil også bli vist fram på bloggen. Kanskje noen kakeoppskrifter. Nå i disse sommertider så vil det også bli en del hage og uterom innlegg. Siden jeg er veldig glad i å ta bilder av natur så blir det kanskje noen "reine" bilde innlegg også.

Mitt motto er å kunne gi inspirasjon til dere lesere. 

Da skal jeg prøve å laste opp et bilde av meg selv.














Null problem! :)

Håper du vil følge bloggen min. Jeg vil også gjerne lese din!

Inspirasjon fra Elin


1 kommentar: